Λαμβάνοντας υπόψη την έκθεση που κατέθεσε το ΙΕΠ, μετά την ανατροφοδότηση που έλαβε από αντιπροσωπευτικό δείγμα Γενικών Λυκείων και τις προτάσεις των εκπαιδευτικών σχετικά με την υλοποίηση των δημιουργικών εργασιών το σχ. έτος 2016-17, το ΥΠΠΕΘ κρίνει αναγκαία την αναμόρφωση της διαδικασίας εκπόνησής τους και την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που υπηρετούν σε Γενικά Λύκεια σχετικά με αυτή. Στόχος είναι να ενημερωθούν οι εκπαιδευτικοί για το θεωρητικό πλαίσιο των εργασιών και να συμμετάσχουν σε εργαστήρια παραδειγματικού σχεδιασμού της θεματολογίας τους και της διαδικασίας εκπόνησης και αξιολόγησής τους, προκειμένου να υποστηριχθούν για την αποδοτικότερη αξιοποίησή τους στην εκπαιδευτική διαδικασία. Η επιμόρφωση αυτή θα έχει διάρκεια μία ημέρα για κάθε εκπαιδευτικό (με κυλιόμενο πρόγραμμα ανά νομό και ειδικότητα) και θα απευθύνεται σε όλους/ες τους/τις υπηρετούντες/ούσες σε ΓΕΛ εκπαιδευτικούς. Οι εκπαιδευτικοί απαλλάσσονται της υποχρέωσής τους να παρίστανται στο σχολείο τους την ημέρα που θα συμμετέχουν στην επιμόρφωση (είτε ως επιμορφούμενοι/ες είτε ως επιμορφωτές/τριες).
Η επιμόρφωση θα διαρθρώνεται σε δυο ενότητες, ως εξής:
1η ενότητα: Δύο (2) ώρες αφιερωμένες γενικά στον σκοπό και στη σημασία των εργασιών, στα προσδοκώμενα μαθησιακά αποτελέσματα της διαδικασίας εκπόνησης εργασιών, στον τρόπο οργάνωσης της τάξης κατά την εκπόνηση, στον τρόπο υποστήριξης των μαθητών/τριών και στον τρόπο αξιολόγησης των εργασιών
2η ενότητα: Τρεις (3) ώρες αφιερωμένες σε παραδείγματα θεμάτων ανά γνωστικό αντικείμενο, σε παραδείγματα ανατροφοδότησης προς τον/τη μαθητή/τρια (προτάσεις βελτίωσης της εργασίας) και παραδείγματα αξιολόγησης.
Σχετικό έγγραφο: 137552/Δ2/17-08-2017
Διευκρινίσεις: 140102/Δ2/ 24-08-2017
Συμπληρωματικές οδηγίες: 143184/Δ2/31-8-2017
Διευκρινίσεις: 140102/Δ2/ 24-08-2017
Συμπληρωματικές οδηγίες: 143184/Δ2/31-8-2017
0 σχόλια: