«Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο»
Το γραφείο Σχολικού Συμβούλου Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με το ΚΕΠΛΗΝΕΤ Χανίων, Σχολικούς Συμβούλους και Εκπαιδευτικούς Πληροφορικής Πανελλαδικά, προκηρύσσουν τον 2ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό παιχνιδιού στο Scratch.
Σκοπός του διαγωνισμού είναι η συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας την αλγοριθμική σκέψη και τον πειραματισμό με βασικές προγραμματιστικές δομές.
Ο φετινός διαγωνισμό έχει τίτλο: «Παιχνίδια του κόσμου: από το χθες… στο αύριο», είναι υπό την αιγίδα του ΥΠΠΕΘ (206460/Δ2 /16-12-2015) και προσδιορίζεται στη θεματική των παιχνιδιών. Το υπολογιστικό παιχνίδι που θα αναπτυχθεί, μπορεί
- να αφορά σε αυτούσιο παιχνίδι ή τροποποίηση παιχνιδιού του παρελθόντος ή του παρόντος ή και επιθυμία/ιδέα παιχνιδιού για το μέλλον
- να είναι ατομικό ή ομαδικό
- να παίζεται σε κλειστούς ή ανοικτούς χώρους, να είναι επιτραπέζιο, κ.λπ.
- να απευθύνεται σε οποιαδήποτε ηλικία/ηλικίες
1. Δημοτικού
2. Γυμνασίου
3. Λυκείου (Γενικού & Επαγγελματικού)
Τα υποβληθέντα έργα μπορεί να είναι προϊόντα είτε ατομικής είτε ομαδικής προσπάθειας και πρέπει να είναι πρωτότυπα, δηλαδή να προκύπτουν από την προσωπική δημιουργική εργασία των μαθητών.
Σημαντικές Ημερομηνίες
- 20 Ιανουαρίου 2016: 2η Ανακοίνωση, ανάρτηση αναλυτικών οδηγιών συμμετοχής στο διαγωνισμό και προδιαγραφών για τα μαθητικά έργα
- 22 Απριλίου: Καταληκτική ημερομηνία υποβολής των έργων των μαθητών
- 31 Μαΐου: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων
Καλησπέρα! Οι οδηγίες συμμετοχής στον διαγωνισμό scratch θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι οδηγίες έχουν αναρτηθεί και ενεργοποιούνται με το πάτημα (υπερσύνδεση)στο εικονίδιο (της γάτας του Scratch) με το σχετικό τίτλο:(http://www.gogoulos.gr/p/2-scratch.html) στο μενού δράσεων.
Γεια σας! Επιτρέπεται στο διαγωνισμό η συμμετοχή των μαθητών με Scratch Online;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΗ συμμετοχή μπορεί να είναι και με έργα μαθητών σε Scratch Online
Συγγνώμη αλλά επιτρέπονται πάνω από μία συμμετοχή;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν υπάρχει δέσμευση στο πλήθος των έργων τόσο για το σχολείο, όσο και για το μαθητή. Διδακτικά και παιδαγωγικά όμως δεν ενισχύουμε, χωρίς να απορρίπτουμε τέτοιες συμμετοχές. Υπάρχουν περιπτώσεις, για παράδειγμα ομάδας μαθητών που θα μπορούσε να υλοποιήσει παραπάνω από ένα έργο κλπ
ΔιαγραφήΚαλημέρα, σκεφτόμασταν με την τάξη μου να φτιάξουμε ένα παιχνίδι με ερωτήσεις γνώσεων, αλλά βλέποντας τις προδιαγραφές (ειδικά το ότι το παιχνίδι πρέπει να είναι κλιμακούμενης δυσκολίας) συμπεραίνω ότι μάλλον δεν θα είναι στο πνεύμα του διαγωνισμού. Ισχύει κάτι τέτοιο; Μήπως η συμμετοχή μας μπορεί να γίνει δεκτή αν οι ερωτήσεις είναι κλιμακούμενης δυσκολίας;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΗ κλιμάκωση της δυσκολίας μπορεί, ανάλογα με το παιχνίδι, να διαφοροποιείται. Στο δικό σας παράδειγμα, θα μπορούσε να δημιουργηθούν επίπεδα ερωτήσεων, όπου χαρακτηριστικά όπως ο χρόνος, το πλήθος των δυνατών απαντήσεων κλπ, να καθορίσουν κάποια κλιμάκωση ή διαφοροποίηση στη δυσκολία.
Για το αμέσως προηγούμενο σχόλιο, Σιγούρου Γιούλα ονομάζομαι, δεν ξέρω γιατί εμφανίζεται το όνομα Belle, δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ!
ΑπάντησηΔιαγραφήLet the better win... Δημοτικο Σχολείο Νέου Μαρμαρά
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο παιχνιδι μπορει να εχει διαφορετικο θεμα απο τον τιτλο : παιχνιδια του χτες και του σιμερα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ αναφερόμενος τίτλος είναι ο τίτλος του διαγωνισμού και το παιχνίδι θα πρέπει να είναι σχετικό με αυτόν...
ΔιαγραφήΠώς μπορώ να δηλώσω συμμετοχή ; ( Είμαι μαθητής δευτέρας Λυκείου..)
ΑπάντησηΔιαγραφή(παρακαλώ, αν γίνετε, αναρτήστε τα βηματα απο κατω ..) .
Μέχρι περίπου τα τέλη Φεβρουαρίου θα υπάρξει νέα ανακοίνωση όπου θα περιγράφεται βηματικά η διαδικασία. Προς το παρόν ανεβάζεις αν έχεις ετοιμάσει το παιχνίδι στην κοινότητα Scratch...
ΔιαγραφήΚαλημέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήΈχω ένα θέμα κατανόησης του τίτλου: οταν το παιχνίδι μπορεί να αφορά σε παιχνίδι του παρελθόντος, αλλά και επιθυμία/ιδέα για το μέλλον, στην ουσία δεν αφορά σε όλα τα δυνατά παιχνίδια;
Ένας στόχος του φετινού διαγωνισμού είναι οι μαθητές ν’ ασχοληθούν, να θυμηθούν ή να ανακαλύψουν παιχνίδια που παίζονταν ή παίζονται ακόμη “δια ζώσης” και να τα μεταφέρουν στο ψηφιακό κόσμο. Ενδεικτικά παραδείγματα τέτοιων παιχνιδιών είναι:
Διαγραφήα. Ένα επιτραπέζιο παιχνίδι (πχ φιδάκι, γκρινιάρης κτλ)
β. Μια αθλοπαιδιά (πχ ποδόσφαιρο, μπάσκετ κτλ)
γ. Ένα παραδοσιακό παιχνίδι “γειτονιάς” (πχ μήλα, βόλεϊ κτλ)
Όμως, και ψηφιακά παιχνίδια (πχ το pacman), αφορούν το χθες. Αναζητούμε την έμπνευση και την οπτική τους...
Σημαντικό είναι να παρακινήσουμε τους μαθητές μας να εξερευνήσουν το χώρο των παιχνιδιών και να δημιουργήσουν. Δεν θα είμαστε απορριπτικοί στις συμμετοχές και άλλων παιχνιδιών, δεν είναι δεσμευτικό, αλλά η σχέση με το "χθες", θα αποτελέσει στοιχείο που θα συνεκτιμηθεί.
Ευχαριστώ για την απάντηση, είναι πολύ διαφωτιστική.
ΔιαγραφήΚαλησπέρα, σας γράφω για να επιβεβαιώσω αυτό που γράψατε παραπάνω ότι δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό των παιχνιδιών που μπορούν να κατατεθούν από κάποιο σχολείο. Πέρυσι νομίζω μπορούσε να ήταν μόνο 3 παιχνίδια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.
Μ' εκτίμηση,
Βάσω Σέρβου
καλημέρα
ΔιαγραφήΔεν υπάρχει περιορισμός...
Ακόμα κάτι να ρωτήσω:
ΑπάντησηΔιαγραφήκάποιοι μαθητές μου έχουν βάλει πάρα πολύ δουλειά σε παιχνίδι Dr Who (τη γνωστή σειρά του BBC), και λαβύρινθων. Είχαν ξεκινήσει πολύ πριν ανακοινωθεί ο διαγωνισμός, ελπίζω να είναι αποδεκτά τα παιχνίδια τους από πλευράς θεματολογίας.
Είναι αποδεκτά και ενισχύουμε αυτές τις προσπάθειες των παιδιών. Με χαρά θα περιμένουμε τις συμμετοχές σας...
ΔιαγραφήΣυγγνώμη αλλά αναφέρεται ότι θα υπάρξουν βραβεία. Τι βραβεία θα είναι αυτά; {Και συγκεκριμένα για το δημοτικό}
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα βραβεία είναι 3 για κάθε βαθμίδα εκπαίδευσης, οπότε και για το δημοτικό. Δεν αντιστοιχούν όμως κάποιο δώρο...
ΔιαγραφήΣυγγνώμη, αλλά δεν ξέρω πως να συμμετάσχω. Πρέπει να συμπληρώσω κάποια ηλεκτρονική δήλωση ή απλά ανεβάζοντας παιχνίδια; Ευχαριστώ πολύ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜέχρι περίπου τα τέλη Φεβρουαρίου θα υπάρξει νέα ανακοίνωση όπου θα περιγράφεται βηματικά η διαδικασία. Προς το παρόν ανεβάζεις αν έχεις ετοιμάσει το παιχνίδι στην κοινότητα Scratch..., σχετικά αναφερόμαστε στις οδηγίες
ΔιαγραφήΘα ανεβάσετε τις οδηγίες στο Blog σας;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίναι ανεβασμένες και ενεργοποιούνται με το πάτημα του εικονιδίου για το 2ο πανελλήνιο διαγωνισμό ή http://www.gogoulos.gr/p/2-scratch.html
ΔιαγραφήΣυγγνώμη, αλλά γίνεται ένας μαθητής να συμμετάσχει χωρίς να αναφέρει το όνομα του σχολείο του, το όνομα του δασκάλου του και το email του σχολείου; Δηλαδή να κατέβει στον διαγωνισμό μόνος με τα στοιχεία του;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΠροσπαθούμε να ενισχύσουμε τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μέσω του σχολείου, ώστε να επιτύχουμε και γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση όμως θα δεχτούμε το έργο σου, αναγράφοντας και το σχολείο...
Καλησπέρα σας, με τα παιδιά στο σχολείο υλοποιούμε ένα παιχνίδι μαθηματικών γνώσεων. Καθώς πρόκειται για κάτι διαχρονικό, μπορούμε να πούμε ότι είναι στο πνεύμα του διαγωνισμού; Θα γίνει δεκτό σαν συμμετοχή; Επίσης, λέγοντας ¨κλιμακούμενης δυσκολίας¨ μπορούμε να έχουμε δύο επίπεδα, όπου ο χρήστης θα διαλέγει σε ποιο θέλει να παίξει;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ,
Κίτσου Γεωργία
κα Κίτσου καλημέρα
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έχω αναφέρει και σε απαντήσεις άλλων σχολίων... Ένας στόχος του φετινού διαγωνισμού είναι οι μαθητές ν’ ασχοληθούν, να θυμηθούν ή να ανακαλύψουν παιχνίδια που παίζονταν ή παίζονται ακόμη “δια ζώσης” και να τα μεταφέρουν στο ψηφιακό κόσμο. Όμως, και ψηφιακά παιχνίδια ... αφορούν το χθες. Αναζητούμε την έμπνευση και την οπτική τους... Δεν θα είμαστε απορριπτικοί στις συμμετοχές και άλλων παιχνιδιών, δεν είναι δεσμευτικό, αλλά η σχέση με το "χθες", θα αποτελέσει στοιχείο που θα συνεκτιμηθεί. Η κλιμάκωση της δυσκολίας μπορεί, ανάλογα με το παιχνίδι, να διαφοροποιείται. Μια πρακτική είναι τα επίπεδα που αναφέρατε.
Καλημέρα σας κύριε Γώγουλε. Θα ήθελα να ρωτησω αν το επιτρεπεται το υποβαθρο - σκηνικο να είναι μια φωτο " κατεβασμένη" απο το google ή θα πρεπει να δημιουργηθεί απο τα παιδιά. Π.χ για ενα διαστημικό παιχνίδι να κατεβάσουν το φεγγάρι. Επίσης σαν χαρακτήρες - πρωταγωνιστές μπορούν να πάρουν έτοιμους του scratch ή να τους δημιουργησουν μόνοι τους;Ευχαριστω
ΑπάντησηΔιαγραφήΜιχάλη καλημέρα
ΔιαγραφήΌπως αναφέρουμε και στις οδηγίες (https://docs.google.com/document/d/1SlhGf5FlaE-SAGAntzwAlRspAXCIxOavzhSaq-qcFp4/edit), καλό θα είναι το υλικό να είναι πρωτότυπο. Αν το κατεβάσετε σημαντικό θα ήταν να έχει άδεια creative commons. Οι έτοιμοι χαρακτήρες του scratch μπορεί να χρησιμοποιηθούν, ένας στόχος μας όμως θα πρέπει να είναι η δημιουργία, από τους μαθητές, σε όλα τα στάδια.
Ok ευχαριστώ. Καλη συνέχεια. Τα Χαιρετίσματα μου στην ομορφη Κρήτη
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήένα από τα κριτήρια αξιολόγησης των έργων του διαγωνισμού είναι η κλιμάκωση του παιξίματος. Δύο μαθητές μου ξεκίνησαν και έφτιαξαν ένα παιχνίδι κρεμάλας με δύο παίχτες χρησιμοποιώντας λίστες. Σκέφτονται να ορίσουν επίπεδα δυσκολίας σχετικά με τις ευκαιρίες-επιτρεπτός αριθμός λαθών του 2ου παίκτη. Μπορεί να θεωρηθεί αυτό ως κλιμάκωση του παιξίματος; Δεν θα γίνεται αυτή η κλιμάκωση κατά την διάρκεια του παιχνιδιού αλλά στην αρχή ο 2ος παίκτης θα επιλέγει επίπεδο δυσκολίας. Δεν θα το υλοποιήσουν σαν κλασική κρεμάλα αλλά θα το συνδυάσουν με καλάθια σε μπάσκετ. Μέχρι τώρα το έχουν να δουλεύει με μηνύματα επιτυχίας - αστοχίας.
καλημέρα
ΔιαγραφήΗ κλιμάκωση της δυσκολίας μπορεί, ανάλογα με το παιχνίδι, να διαφοροποιείται. Στο δικό σας παράδειγμα, αυτό μπορεί να γίνεται στην αρχή... Θα περιμένουμε με χαρά την εκδοχή σας
Καλημέρα σας, υπάρχει μια ομάδα δέκα παιδιών που μαθαίνει το scratch όχι μέσω του σχολείου αλλά μέσω του συλλόγου γονέων ως εξωσχολική δραστηριότητα. Αυτά τα παιδιά μπορούν να λάβουν μέρος στο διαγωνισμό;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυχαριστώ πολύ
Χαραλάμπη Φωτεινή
καλημέρα και χρόνια πολλά
ΑπάντησηΔιαγραφήΌπως έχω αναφέρει και σε άλλα σχόλια, προσπαθούμε να ενισχύσουμε τη συμμετοχή στο διαγωνισμό μέσω του σχολείου, ώστε να επιτύχουμε και γενικότερα μαθησιακά αποτελέσματα. Σε κάθε περίπτωση όμως θα δεχτούμε το έργο τους, αναγράφοντας και το σχολείο... Στις οδηγίες, σχετική ανακοίνωση http://festman.schoolab.gr/article/24, υπάρχουν πληροφορίες. Με χαρά θα περιμένουμε τα έργα των μαθητών
Καλησπέρα, μία ομάδα μαθητών μου έχει φτιάξει ένα παιχνίδι τύπου space invaders στο οποίο όταν ένας πύραυλος ρίχνει ρουκέτες και πετυχαίνει εξωγήινους γίνεται έξρηξη και αυτοί σκάνε και διαλύονται, ελπίζω να μη θεωρηθεί κάτι τέτοιο σκηνή βίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπ' ότι φαίνεται μπήκατε στο studio του διαγωνισμού. Η ιδέα για το space invaders είναι ολοφάνερα κλεμμένη. Ο ''PDagames'' το έχει είδη αναρτήσει εκεί.
ΔιαγραφήΓεια σας
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμφωνα με την περιγραφή σας δεν τίθεται τέτοιο θέμα. Με χαρά θα περιμένουμε τη συμμετοχή σας
Στις 6-7 Απριλίου πραγματοποιείται το Μαθητικό φεστιβάλ ψηφιακής δημιουργίας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορούμε να δείξουμε τα έργα μας στο φεστιβάλ και να τα καταθέσουμε και στον 2ο διαγωνισμό Scratch
... και βέβαια μπορείτε να το δείξετε στο Φεστιβάλ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο ένα δεν αναιρεί το άλλο και παράλληλα ... θα έχεις και τις απόψεις των συμμαθητών σου για το παιχνίδι
Μπορείτε να μας ενημερώσετε σχετικά με τα βραβεία;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΤα βραβεία είναι 1ο,2ο,3ο για κάθε βαθμίδα και ειδικά βραβεία που προσδιορίζουν κάποια χαρακτηριστικά. (πέρυσι ... http://www.foss4edu.gr/2015/05/scratch.html)
Δεν συνδέονται με κάποια δώρο ή χρηματικό ποσό, αλλά αναρτούνται στην επίσημη ιστοσελίδα του διαγωνισμού και από φέτος θα υπάρχει σχετικό άρθρο και διάχυση των αποτελεσμάτων στην εκπαιδευτική κοινότητα.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓινεται να δημιουργησω παιχνιδι που χρειαζεται δυο παικτες για να παιχτει;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαι δεν υπάρχουν ανάλογες δεσμεύσεις
ΔιαγραφήΝαι δεν υπάρχουν ανάλογες δεσμεύσεις
ΔιαγραφήΓινεται να δημιουργησω παιχνιδι που χρειαζεται δυο παικτες για να παιχτει;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυγγνώμη αλλά δεν μπορώ να δηλώσω κάποια παιχνίδια στην πλατφόρμα που γράφεται στο στούντιο του διαγωνισμού, αλλά τα στοιχεία τα έχω αναφέρει. Έτσι οι κριτές θα μπορέσουν να επιλέξουν τα έργα μου για νικητές αν είναι καλά; Ευχαριστώ με εκτίμηση
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας δόθηκαν δικαιώματα διαχειριστή έργων για να δηλώσετε τη συμμετοχή σας
Διαγραφήένας μαθητής ανέβασε-"πρόσθεσε" το έργο του στο scratch.mit.edu/studios/1819772/ με τα στοιχεία του τα στοιχεία του σχολείου και του δασκάλου αλλα δεν αναγράφεται στη λίστα των έργων του διαγωνίσμου στο http://festman.schoolab.gr/ πρέπει να γίνει εγγραφή και να δοθεί άδεια διαχειριστή έργων για να συμμετέχει? από το δάσκαλο ή από το μαθητή πρέπει να γίνει η εγγραφή?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΣτη συνέχεια της διαδικασίας όπως περιγράφεται και στις οδηγίες, θα πρέπει να κάνετε αίτημα διαχειριστή έργων, να σας δοθεί άδεια και να καταχωρήσετε το έργο σας και στο http://festman.schoolab.gr/. Τότε έχει ολοκληρωθεί η συμμετοχή στο διαγωνισμό. Αυτό γίνεται για την ολοκληρωμένη παρουσίαση όλων των έργων, αλλά και στη συνέχεια τη διαχείριση των στοιχείων για τις βεβαιώσεις ή τα βραβεία... κλπ
......η ανάρτηση του έργου έγινε σύμφωνα με τις οδηγίες που υπάρχουν στο festman.schoolab.gr "2ος Πανελλήνιος Διαγωνισμός παιχνιδιού στο Scratch (2015-16) - Οδηγίες, Προδιαγραφές" Γιατί ενώ το έργο υπάρχει στο scratch.mit.edu/studios/1819772 ΔΕΝ υπαρχει στο festman.schoolab.gr στο "όλα τα έργα της εκδήλωσης"?
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΚ. Αλλά προλαβαίνει σήμερα? Ευχαριστώ
ΑπάντησηΔιαγραφήσας έδωσα άδεια ανάρτησης και διαχείρισης έργων..., οπότε μπορείτε να αρχίσετε τη διαδικασία. Άτυπα θα μπορείτε να κάνετε αναρτήσεις μέχρι και τη Δευτέρα 25/4
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΧρόνια πολλά και καλά!
Το τελευταίο ειδικά και μάλιστα τώρα κάθε Έλληνας το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ...!!!
Επί του θέματος, βλέπω εργασίες με ημερομηνία δημιουργίας 4 Μαΐου, 1 Μαΐου (ανήμερα Πάσχα!!!!)...Πάνω από 50 εργασίες μετά τις 22/4. Τι έγινε, δόθηκε παράταση?
Τέλος πάντων!
Ξανά, χρόνια πολλά!
καλημέρα και χρόνια πολλά
ΔιαγραφήΥπάρχουν διορθώσεις στην φόρμα υποβολής (όπως η προσθήκη εικόνας) που δεν έχουν τα περισσότερα έργα. Σε ελάχιστες περιπτώσεις δεχθήκαμε έργα που ανέβηκαν στην κοινότητα Scratch, αλλά δεν τα είχαν, από αβλεψία, ανεβάσει στην πλατφόρμα.
Τα έργα είναι όλα σε διαδικασία αξιολόγησης...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΌπως προείπα, είχαν ημερομηνία ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ 4 Μαΐου, 1 Μαΐου,..., όχι ημερομηνία τροποποίησης!
ΔιαγραφήΚαι είναι πάνω από 50 έργα (σχεδόν το 1/6 των συνολικών εργασιών)...
Εσείς ξέρετε όμως, τέλος πάντων! :-)
Καλό είναι να τηρούνται οι ημερομηνίες
Διαγραφήαλλά στην Ελλάδα είμαστε ΜΠΑΧΑΛΟ !
Αυτό μαθαίνουμε στα παιδιά μας από το Δημοτικό.
Κρίμα!! και μάλιστα όταν αυτό να γίνεται απο εκπαιδευτικούς
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΔιαγραφήEiriAnna Παρακαλούμε μια και ασχοληθήκατε, δημοσιεύστε εδω τα 50 έργα που είναι εκπρόθεσμα. Δεν θα δεχθούμε τη συμμετοχή τους στην αξιολόγηση. Αν βραβευθεί κάποιο από αυτά εμείς δεν θα το αφήσουμε έτσι. Τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν από αυτή την ηλικία ότι DEADLINE σημαίνει DEADLINE. Να είστε σίγουροι οτι τα παιδιά το δεχονται... αλλά δυστυχώς ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ οι ενήλικες.
Διαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΕπειδή χρησιμοποιούνται διάφορές εκφράσεις... και οι όποιες ανακρίβειες για το πλήθος των έργων που εκπρόθεσμα υποβλήθηκαν, σημειώνω ότι έχουν ληφθεί (από την προκήρυξη του διαγωνισμού) όλα τα απαραίτητα μέτρα για την απρόσκοπτη και αντικειμενική υλοποίησή του. Είναι σημαντικό όμως σε κάθε περίπτωση να μην μετατρέψουμε μια εκπαιδευτική δράση σε "κακή διαγωνιστική διαδικασία". Δίνουμε χώρο και προοπτική, ώστε όλοι οι μαθητές να προβάλουν την δημιουργία τους, να χαρούμε την έμπνευσή τους και να αξιοποιήσουμε την προσπάθειά τους αυτή με βασικό στόχο... τη συμμετοχή των μαθητών σε μια συνεργατική, εκπαιδευτική και δημιουργική διαδικασία για την ανάπτυξη ενός υπολογιστικού παιχνιδιού στο προγραμματιστικό περιβάλλον Scratch, καλλιεργώντας και προάγοντας τόσο την αλγοριθμική σκέψη, όσο και τις δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας. Η Α΄φάση αξιολόγησης ξεκίνησε στις 25 Απριλίου και βρισκόμαστε στη Β΄ φάση, ώστε τέλος Μαΐου να έχουμε τα τελικά αποτελέσματα.
Συμφωνώ απόλυτα στο βασικό στόχο... τη συμμετοχή δηλαδή των μαθητών σε μια συνεργατική, εκπαιδευτική και δημιουργική διαδικασία, αλλά θα πρέπει να ενημερώσετε τους εκπρόθεσμους ότι ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΣΥΝΑΓΩΝΙΣΘΟΥΝ ΙΣΟΤΙΜΑ με παιδια-Σχολεία που ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΙΣ ΔΙΑΚΟΠΟΕΣ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΓΙΑ ΝΑ ΒΕΛΤΙΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ. Αν είναι τόσοι πολλοί οι εκπρόθεσμοι ΚΑΝΤΕ μια ξεχωριστή αξιολόγηση για αυτούς, αν δεν θέλετε να τους αποκλείσετε. Πρεπει να το γνωρίζουν ότι είναι εκπρόθεσμοι, άρα εκτός του κυρίως διαγωνισμού. Κατι τέτοιο μάλλον θα βοηθούσε στην "απρόσκοπτη και αντικειμενική υλοποίησή του διαγωνισμού" Συγχαρητήρια για την προσπάθεια σας αυτή και ο κύριος λόγος της συμμετοχής μου στη συζήτηση είναι αυτό που είπατε, να μην μετατραπεί μια εκπαιδευτική δράση σε "κακή διαγωνιστική διαδικασία" ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
ΔιαγραφήΣυγγνώμη για την ενόχληση, αλλά θέλεται να πείτε πως πρέπει να βραβευθούν τα έργα στα οποία οι μαθητές δούλεψαν περισσότερο χρόνο;
ΔιαγραφήΕκ μέρους του Δημοτικού σχολείου Ποσειδωνίας Σύρου, θέλω να σας ενημερώσω ότι σήμερα (10/5/2016) ανέβασα εικόνες στα Scratch παιχνίδια που έχουμε υποβάλει ήδη από τον Απρίλιο. Ελπίζω να μην υπάρχει πρόβλημα για τα παιχνίδια μας μ' αυτήν την καθυστερημένη ανάρτηση εικόνων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπί τη ευκαιρία, σας ευχαριστούμε πολύ για τη διοργάνωση του διαγωνισμού αυτού.
Μαρία Ιωσηφίδου
κα Ιωσηφίδου καλησπέρα
ΔιαγραφήΟι εικόνες αφορούν την προβολή του έργου. Τα έργα βρίσκονται στη Β΄ φάση αξιολόγησης και μέχρι το τέλος Μαΐου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα.
Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές μας
Μπορείτε εσείς να μας πείτε κάποια έργα που σας έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση για κάθε βαθμίδα που θα μπορούσαν να είναι και αυτα που θα κερδίσουν; Ευχαριστώ για τον χρόνο σας
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΒρισκόμαστε σε διαδικασία αξιολόγησης, οπότε δεν μπορούν να ανακοινωθούν ή να σχολιαστούν τέτοια θέματα. Με την ολοκλήρωση της δράσης μας θα ενεργοποιήσουμε διαδικασίες για την καλύτερη και ουσιαστική διάχυση των αποτελεσμάτων, των συμμετοχών αλλά και άλλων ποιοτικών στοιχείων
Τι εννοειτε με την καλύτερη και ουσιαστική διάχυση των αποτελεσμάτων, των συμμετοχών αλλά και άλλων ποιοτικών στοιχείων και ποτε θα γινει αυτο;
Διαγραφήκαλημέρα
ΔιαγραφήΤα αποτελέσματα έχουν ανακοινωθεί στα σχολεία, σε εκπαιδευτικούς και σε εκπαιδευτικούς ιστότοπους. Η πλατφόρμα Festman αποτελεί ένα ψηφιακό αποθετήριο όπου όλα τα έργα θα προβάλλονται και θα παρουσιάζονται διαχρονικά. Παράλληλα προσπαθούμε να πραγματοποιηθεί μια κεντρική εκδήλωση κλπ
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου μπορουμε να απευθυνθουμε για να μαθουμε μια βαθμολογια για τα εργα μας εαν δεν εχουν παρει βραβειο;
ΑπάντησηΔιαγραφήκαλησπέρα
ΔιαγραφήΓενικά δεν προβλέπεται τέτοια διαδικασία. Αν υπάρχει όμως κάποιος λόγος που αφορά κάποια σχετική ανατροφοδότηση, μπορείτε να στείλετε τα στοιχεία του έργου και το αίτημά σας στο εμαιλ επικοινωνίας.