Η Περιφερειακή Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης και τον Δήμο Χερσονήσου, την υποστήριξη συλλόγων εκπαιδευτικών Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης της Κρήτης, διοργανώνει Πανελλήνιο Συνέδριο με θέμα:
Το συνέδριο θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (αρ. 5119/Δ2/15-01-2016). Οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στο Δήμο Χερσονήσου, από 13 έως 15 Μαΐου 2016.
Πληροφορίες στο δικτυακό τόπο: http://kritis.pde.sch.gr/societyandschool1/ και επικοινωνία
στο e-mail: societyandschool@gmail.com).
Σκοπός και προβληματική του Συνεδρίου
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να αποτυπώσει την υφιστάμενη αντιστοιχία των εκπαιδευτικών
αποτελεσμάτων του σχολείου με τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και να διατυπώσει προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της σχέσης σχολείου και κοινωνίας, έτσι ώστε το σχολείο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ατόμου για πολύπλευρη προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η καταγραφή ερευνητικών και θεωρητικών προσεγγίσεων και πρακτικών προτάσεων, η ανταλλαγή γόνιμων προβληματισμών και η προώθηση δημιουργικού διαλόγου σχετικά με την υφιστάμενη και την επιθυμητή σχέση σχολείου-κοινωνίας στη διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα.
«ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΕΙΟ: ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΥΠΟ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ»
Το συνέδριο θα διεξαχθεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων (αρ. 5119/Δ2/15-01-2016). Οι εργασίες του θα πραγματοποιηθούν στο Δήμο Χερσονήσου, από 13 έως 15 Μαΐου 2016.
Πληροφορίες στο δικτυακό τόπο: http://kritis.pde.sch.gr/societyandschool1/ και επικοινωνία
στο e-mail: societyandschool@gmail.com).
Σκοπός και προβληματική του Συνεδρίου
Σκοπός του Συνεδρίου είναι να αποτυπώσει την υφιστάμενη αντιστοιχία των εκπαιδευτικών
αποτελεσμάτων του σχολείου με τις σύγχρονες κοινωνικές ανάγκες και να διατυπώσει προτάσεις για τη βελτιστοποίηση της σχέσης σχολείου και κοινωνίας, έτσι ώστε το σχολείο να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του ατόμου για πολύπλευρη προσωπική και επαγγελματική ανάπτυξη.
Στο πλαίσιο αυτό επιδιώκεται η καταγραφή ερευνητικών και θεωρητικών προσεγγίσεων και πρακτικών προτάσεων, η ανταλλαγή γόνιμων προβληματισμών και η προώθηση δημιουργικού διαλόγου σχετικά με την υφιστάμενη και την επιθυμητή σχέση σχολείου-κοινωνίας στη διαρκώς μεταβαλλόμενη κοινωνικοοικονομική πραγματικότητα.
0 σχόλια: