Ο Σχολικός Σύμβουλος Πληροφορικής Δυτικής Κρήτης σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων & Ρεθύμνου και με την υποστήριξη του ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Αχαΐας, διοργανώνει σεμινάριο με θέμα: «Αξιοποίηση τεχνικών ασύγχρονης και εξ αποστάσεως διδασκαλίας μέσα από το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης moodle».
Αντικείμενο και στόχοι του σεμιναρίου είναι:
Στην περίπτωση που οι δηλώσεις συμμετοχής ξεπεράσουν τις 25, θα δημιουργηθούν δύο (2) τμήματα και θα υπάρξει σχετική ενημέρωση
Αντικείμενο και στόχοι του σεμιναρίου είναι:
- η εξοικείωση και η εξάσκηση των εκπαιδευτικών με μεθόδους και τεχνικές ασύγχρονης και εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας, όπως είναι η κατασκευή ηλεκτρονικών μαθημάτων με το δημοφιλές περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης/διδασκαλίας Moodle
- η δημιουργία και χρήση απλών εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία
- η εκμάθηση και χρήση ελεύθερου και ανοιχτού λογισμικού γενικού σκοπού για ποικίλες εφαρμογές χρήσιμες για τους εκπαιδευτικούς, όπως είναι οι παρουσιάσεις, η επεξεργασία ήχου και εικόνας κ.ά.
- η γνωριμία και χρήση ποικίλων διαδικτυακών εφαρμογών/εργαλείων που υποστηρίζονται από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ) και είναι διαθέσιμα στους εκπαιδευτικούς όλων των ειδικοτήτων, όπως είναι η δημιουργία ιστολογίου (blog), wiki, η κατασκευή ιστοσελίδων, γκαλερί φωτογραφιών κ.ά.
- Η χρήση συνεργατικών εργαλείων.
Η διάρκεια του σεμιναρίου θα είναι ένα πλήρες ημερολογιακό εξάμηνο, από αρχές Νοεμβρίου 2014 έως 10 Ιουνίου 2015. Θα υλοποιηθεί με τη «μεικτή» μέθοδο διδασκαλίας, συνδυάζοντας 5 δια ζώσης εκπαιδευτικές συναντήσεις και 26 εβδομάδες εκπαίδευσης από απόσταση με χρήση υπολογιστή.
Οι 5 δια ζώσης συναντήσεις θα γίνουν:
Ρέθυμνο - στο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Ρεθύμνου
Χανιά - στο ΓΕΛ Σούδας
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://e-learning.ilei.sch.gr/aitisi/2014 έως και 28/10/2014
Οι 5 δια ζώσης συναντήσεις θα γίνουν:
Ρέθυμνο - στο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Ρεθύμνου
Χανιά - στο ΓΕΛ Σούδας
Οι αιτήσεις υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά στη διεύθυνση http://e-learning.ilei.sch.gr/aitisi/2014 έως και 28/10/2014
0 σχόλια: